عده‌اي مي‌گويند بهره‌برداري و احداث پروژه‌هاي عظيم و بزرگ در استان دروغ است
بخش اعظمي از نيروهايي كه هم‌اكنون به عنوان كارشناس ارائه آمار و ارقام مي‌كنند در دولت گذشته به كار گرفته شده‌اند.
ما كارخانه آمارسازي افتتاح نكرده‌ايم و فرصت هم نداريم كه به اين مسائل جزئي بپردازيم و آمار ساختگي ارائه دهيم.
 چندي است از سوي برخي نكاتي در سطح استان مطرح شده است آنها 40 مورد گفته‌اند و ما نيز يك مورد مي‌گوييم و قضاوت هم بماند.
 آمار عملكرد دولت نهم در استان يزد را مديران و كارشناسان استخدام شده در دولت قبل تهيه كرده‌اند نه كارشناسان دولت نهم.
افتتاح و راه‌اندازي هزار واحد صنعتي در استان يزد آن هم در روز روشن دروغ است؟ پرونده راه‌اندازي اين واحدها را نيز انكار مي‌كنيد؟
آيا هزار واحد صنعتي افتتاح شده كه بيشتر آنها پروژه‌هاي بزرگ و زيربنايي است، نمونه‌هاي صاف و شفاف از عملكرد دولت نهم نيست و ما صادقانه آن را براي مردم بيان نكرديم.

 یزدفردا: استاندار فعلي يزد، همتاي خود در دولت خاتمي را به مناظره بعد از نتيجه انتخابات فرا خواند.
به گزارش خبرنگاریزدفردا "محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در حاشيه افتتاح يكي از واحدهاي صنعتي شهرستان مهريز در جمع مسئولان استاني و كشوري با انتقاد از افرادي كه آمارهاي ارائه شده توسط دولت نهم را زير سئوال مي‌برند و مي‌گويند آمارها وجود خارجي ندارد، اظهار داشت: انسان بايد اول اصول را بپذيرد سپس سراغ فرع برود.
وي عنوان كرد: منتقدان در محافل مختلف اعلام كرده‌اند كه آمارهاي ارائه شده در مورد فعاليت‌هاي دولت نهم در استان در زمينه‌هاي گوناگون دروغ است و ما اين آمارها را قبول نداريم و استاندار را به مناظره ‌خوانده‌اند.
فلاح‌زاده خطاب به منتقدان بيان داشت: آمار عملكرد دولت نهم در استان يزد را مديران و كارشناسان استخدام شده در دولت قبل تهيه كرده‌اند نه كارشناسان دولت نهم.
وي با طرح اين سئوال كه هم‌اكنون چند درصد مديران و كارشناسان فعلي در دستگاه‌هاي دولتي در زمان دولت نهم استخدام و به كار گرفته شده‌اند، عنوان كرد: بخش اعظمي از نيروهايي كه هم‌اكنون به عنوان كارشناس ارائه آمار و ارقام مي‌كنند در دولت گذشته به كار گرفته شده‌اند.
فلاح‌زاده تصريح كرد: ما كارخانه آمارسازي افتتاح نكرده‌ايم و فرصت هم نداريم كه به اين مسائل جزئي بپردازيم و آمار ساختگي ارائه دهيم.
استاندار يزد خطاب به منتقدان دولت نهم در استان يزد افزود: افتتاح و راه‌اندازي هزار واحد صنعتي در استان يزد آن هم در روز روشن دروغ است؟ پرونده راه‌اندازي اين واحدها را نيز انكار مي‌كنيد؟
استاندار اصولگراي دولت نهم خطاب به كسانيكه وي را به مناظره فرا خوانده بودند، گفت: من تا پايان انتخابات نه در ستاد كسي فعاليت مي‌كنم و نه به دنبال كسي مي‌روم، من فقط وظيفه شرعي خود را كه خدمت‌رساني به مردم زحمت‌كش يزد و برگزاري انتخابات سالم و پاك و مورد قبول ملت ايران باشد را انجام مي‌دهم و كاري به حاشيه‌ها ندارم.
وي تاكيد كرد: هم‌اكنون وقت و حرفي براي گفتن و مناظره تا پايان انتخابات نداريم و كارها و مشكلات مهم‌تري در استان وجود دارد كه بايد درصدد رفع آن باشيم.
فلاح‌زاده خاطرنشان كرد: وعده مناظره ما بماند تا پايان انتخابات، هر كس كه انتخاب شد آن هنگام حاضريم گزارش كار دهيم و مناظره كنيم.
وي بيان داشت: ما مشكلي با مناظره نداريم و پرونده‌هاي فعاليت‌هاي دولت نهم موجود است و ما اين آمارها را با سند به منتقدان و مناظره كنندگان در وقت مناسب ارائه خواهيم داد البته اگر مناظره از سر اصول باشد و به مقدسات و اصول نظام پايبند باشد و از خط فكري امام تبعيت نمايد و مناظره كنندگان شعار گفتمان امام را قبول داشته باشند.
استاندار يزد گفت: خداوند اين توانايي را به خدمتگزاران دولت نهم اعطا كرده كه نوكري ملت را بكنند و اقدامات انجام شده را نه براي خودمان بلكه واجب الهي مي‌دانيم و بر اين امر نيز تاكيد داريم و هدفمان اميدوار كردن مردم به نظام و رفع تبيض در جامعه است.
فلاح‌زاده اظهار داشت: عده‌اي مي‌گويند بهره‌برداري و احداث پروژه‌هاي عظيم و بزرگ در استان دروغ است آيا هزار واحد صنعتي افتتاح شده كه بيشتر آنها پروژه‌هاي بزرگ و زيربنايي است، نمونه‌هاي صاف و شفاف از عملكرد دولت نهم نيست و ما صادقانه آن را براي مردم بيان نكرديم.
وي با اشاره به مطالب بيان شده از سوي برخي مسئولان سابق استان اظهار داشت: چندي است از سوي برخي نكاتي در سطح استان مطرح شده است آنها 40 مورد گفته‌اند و ما نيز يك مورد مي‌گوييم و قضاوت هم بماند.
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا